چرا گالری پِن اِستور
پیشرفت در دنیای کنونی بر اندیشهی سامانهای (system thinking) استوار است و افراد و شرکتهایی در کسب و کارشان کامیاب میشوند که بتوانند به همهی سامانهای که در آن کار میکنند بیاندیشند. بر این اساس، در مدیریت زنجیرهی تامین (supply chain management) هر عضو زنجیره باید در بهتر شدن دیگر اعضا کوشا باشد تا سرانجام از سود بیشتری که به کل زنجیره میرسد، بیش از پیش منفعت ببرد.
بر پایهی این رویکرد، پِن اِستور به عنوان بخشی از این زنجیره که وظیفهی تامین ابزار خلاقیت هنرمندان را بر عهده دارد، بخش «گالری» را با هدف رونق بخشیدن به فروش دستسازههای هنرمندان راهاندازی کرده است. هدف و تلاش پِن اِستور این است تا با پشتیبانی از هنرمندان (با فراهم کردن مواد و ابزار مورد نیازشان، آموزش و امکان فروش آثار)، به عنوان عضوی از زنجیره، اثربخشی و منفعت کل زنجیره را افزایش دهد.
چه در گالری بفروشیم
هنرمندان در هر رشتهی هنری میتوانند آثار خود را که با خلاقیت و دست خود آفریدهاند، در گالری برای فروش بگذارند.
چگونه در گالری بفروشیم
فرآیند فروش در گالری این گونه است که:
قوانین و شرایط گالری
از شما هنرمند گرامی درخواست داریم تا برای بهرهمندی آسان و خشنودکننده از امکانات گالری، قوانین و شرایط گالری را به قرار زیر را به دقت مطالعه فرمایید:
قوانین عمومی
استفادهی هنرمند از خدمات گوناگون گالری در سایت پِن اِستور به این معنی است که هنرمنداز همهی موارد و نکتههای حقوقی سایت آگاهی کامل دارد و آنها را پذیرفته است. سایت پِن اِستور پیرو قوانین و اصول جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و کسب رضایت مصرف کننده است. بنابراین، هنرمندان نیز باید به قوانینی که برای کاربران وضع شده پایبند باشند.
پِن اِستور هر گونه تغییر در قوانین کنونی را در دسترس هنرمندان قرار خواهد داد و کاربر نیز در صورت تمایل آن را تایید خواهد نم.
ارتباطات
در زمانی که هنرمند در سایت اقدام به ثبت درخواست فروش در گالری مینماید، آدرس ایمیل و شمارهی تلفن واتساپ را برای ارتباط میان هنرمند و پِن اِستور اعلام مینماید.
حریم شخصی
پِن اِستور متعهد است که همهی اطلاعات دریافت شده از هنرمندان را محافظت مینماید و به حریم شخصی هنرمندان احترام کامل میگذارد.
ثبت و پردازش سفارش
روز کاری روزهای شنبه تا پنج شنبهی هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران، است. ثبت سفارش در سایت پِن اِستور به صورت شبانهروزی انجام میگیرد. در صورت دریافت سفارش در روزهای غیرکاری، سفارشها در نخستین روز کاری پس از آن پردازش میشوند.
کد سفارشات ثبت شده توسط مشتری به همراه آدرس و مشخصات ایشان با ایمیل و پیامک واتساپ به آگاهی هنرمند خواهد رسید. پس از آن نیز هنرمند باید نسبت به ارسال کالا به دست مشتری اقدام فوری نماید.
هنرمند متعهد است که تنها کالاهایی را به گالری معرفی کند که برای آنها موجودی دارد. در صورت عدم موجودی و ثبت سفارش مشتری مبلغ ده هزار تومان از حساب هنرمند به عنوان جریمه کسر خواهد شد. در صورتی که هنرمند بخواهد موجودی اثری را در گالری کم یا صفر کند، باید پاسخگوی سفارشات تا پیش از تاریخ اعلام باشد.
قیمتگذاری، شیوهی محاسبات و زمان پرداخت به هنرمند
هنرمند هنگام قیمتگذاری روی اثر خود باید موارد زیر را در نظر داشته باشد:
پِن اِستور مبلغ دریافتی از فروش کالاها در گالری را پس از کسر ده درصد، هفت روز کاری پس از دریافت کالا توسط مشتری به شماره حساب شبای مشتری که در فرم درخواست نوشته شده واریز میکند. مبنای زمان دریافت توسط مشتری تاریخ تحویل توسط پست است که با کد رهگیری دیده میشود.
خسارت در هنگام حمل و نقل
هنرمند موظف است تا با بستهبندی مناسب آثار خود از آسیب دیدن آن هنگام حمل و نقل خوددرای نماید. هنرمند مسئول ارسال آثار خود است. بنابراین، هنرمند باید با شرکت پستی هماهنگیهای لازم را انجام دهد تا از خسارتهای احتمالی جلوگیری کند. مسئولیت نهایی خسارت با هنرمند است.
نمایندگی
پِن اِستور در کشور دارای نمایندگی نمیباشد و همهی خدمات و جابجاییهای مالی توسط دفتر پِن اِستور انجام میگردد. از این رو، در صورت مشاهدهی هرگونه تخلف در این خصوص، برای پیگیری قانونی پِن اِستور را آگاه نمایید.
نماد اعتماد الکترونیک
پِن اِستور برای افزایش اطمینان مشتریان از خرید اینترنتی، بزودی برای دریافت نماد اعتماد الکترونیک اقدام خواهد نمود.